Susipažinti su esminiais ankstyvojo ugdymo pagrindais galite keliais būdais:

  1. Studijuoti literatūrą savarankiškai (pradėti galite nuo Renatos Lazdin knygos „Vienas vaikas – 7 intelektai“)
  2. Ateiti į Renatos Lazdin seminarus.
  3. Lankyti 7 intelektų lavinimo programą (apie ją žemiau)
  4. Dalyvauti nuotoliniuose mokymuose (internetu).

7 intelektų lavinimo programa

Programa skirta: tėvams su vaikais nuo 5 iki 24 mėn. Darbas vyksta šiose amžiaus grupėse: 

  • (I) nuo 5 iki 12 nesių,
  • (II) nuo 12 iki 24 mėnesių.

Programoje mažyliai ir jų tėvai daug juda, muzikuoja ir praktikuoja menus, mokosi ženklų kalbos, skaityti ir matematikos, pažįsta pasaulį praktiškai ir kaupia intelektinias žinias apie jį. Žaidinimų klasėje metu be kita ko naudojamas ir specialiai kūdikiams sukurtas šviesos stalas, muzikos instrumentai, sensorinės priemonės ir kiti žaislai.

Programoje:

  1. teorinės ankstyvojo vaikų ugdymo prielaidos bei mažų vaikų ugdymo principai.
  2. kartą arba du kartus per savaitę (priklausomai nuo pasirinkto lankymo modulio) vykstantys multisensorinaii žaidinimai klasėje.
  3. per daugumą susitikimų, po arba prieš žaidinimo sesiją surengiamas mini seminaras viena iš programos teorinių temų.
  4. kiekvieną savaitę Jums bus suteiktas žaidinimų namuose lapas kokybiškam užimtumui namuose.
  5. kvalifikuotos ir patyrusios mokytojos pakonsultuos dėl užimtumo namuose ir kitais mažylius liečiančiais klausimais.

Tokia programos struktūra leidžia ne tik išgirsti apie tai, kaip dirbti su mažyliais, bet ir išbandyti daugelį žaidinimų su patyrusio žmogaus priežiūra.

Į programą gali būti integruotos tematinės pamokos, kurias veda kiti mokytojai. Pavyzdžiui, užsienio kalbos pamoką praves užsienio kalbos mažylių mokytoja, arba muzikos pamoką surengs muzikos mokytoja. Tokiu būdu visą žaidimų sesiją skiriant vieno konkretaus intelekto lavinimui. Pamokos integruojamos priklausomai nuo centro, kuriame vykdoma programa veiklos pobūdžio ir galimybių, o taip pat mokytojų pasiekiamumo.

Programos tikslas – suteikti tėvams visas reikiamas žinias apie tai, kaip mokyti mažylį namuose, nes būtent tėvai yra pagrindiniai vaikelio mokytojai. Programa skirta tiems tėvams, kurie nori savo mažyliams parūpinti maksimalias ateities galimybes. 7 intelektų ugdymo programoje sutalpinta viskas, kas yra būtina pilnaverčiam ir sparčiam mažylio vystymuisi pirmajame septynmetyje.

Galimi lankymo moduliai:

  • 16 savaičių lankymo modulis: vienas susitikimas per savaitę.
  • 8 savaičių lankymo modulis: du susitikimai per savaitę.

Minimalus šios programos uždavinys – suteikti Jums ir Jūsų mažyliui daug džiugesio akimirkų – daug kokybiško laiko drauge. Pakankamai atkaklūs tėvai – matys atsiskleidžiant neeilinius savo vaikų gebėjimus. Juk genijais – tampama.

7 žmogaus intelektai pagal Hovardą Gardnerį: 1. Kalbinis (lingvistinis) intelektas. 2. Loginis – matematinis intelektas. 3. Erdvinis – vizualinis intelektas. 4. Muzikinis – ritminis intelektas. 5. Kūno kinestetinis intelektas. 6. Tarpasmeninių santykių (bendravimo) intelektas. 7. Vidinis-asmenybinis intelektas.

Dėmesio! Programos turinį draudžiama mokslinių tyrimų ar asmeninių studijų tikslais atgaminti, viešai skelbti ar padaryti viešai prieinamą kompiuterių tinklais. Programos turinys yra intelektinė nuosavybė ir skirtas tik asmeniniam programos lankytojų naudojimui.

Tai autorinė Mažųjų valdų įkūrėjos Renatos Lazdin programa, kuri apima visų mažylio intelektų ir kompetencijų lavinimą. Registruotis.

  • Vilniuje kūdikių akademijoje Mažųjų valdos (Smolensko g. 10D-13, Vilnius). Registracija čia
  • Vilniuje kūdikių akademijoje Mažųjų valdos (Antakalnio g. 26A, Vilnius). Registracija čia.
  • Riešėje mokytoja Julita Kraujalytė: Riešės bendruomenės namuose, Sporto g. 3, Riešė. Registracija: el.paštas: [email protected] pasiteirauti +370 68424044.
  • Kaune: mokytoja Joana Gudžiūnienė, adresas: Savanorių pr. 284A, Kaunas, Registracija: mob.tel.: +370 65282558, el.paštas: [email protected]
  • Jonavoje: mokytoja Joana Gudžiūnienė, adresas: Kosmonautų g. 15, II aukštas, mob.tel.: +370 682 14354. [email protected]
  • Panevėžyje: mokytoja Rasa Povilavičienė, adresas: Respublikos g.37, Panevėžys. Registracija: (8-647) 33156 [email protected]
  • Klaipėdoje: mokytoja Dovilė Karklelė. Adresas: H. Manto g. 31. (Šokių studijos „Rueda“ patalpose). Registracija [email protected], 863591612.
  • Gargžduose: mokytoja Dovilė Karklelė. Registracija [email protected], 863591612.
  • Šiauliuose: mokytoja Alina Miliauskaitė. Adresas: Aušros al. 15A, Šiauliai. Registracija: 867360039, [email protected]
  • Kėdainiuose: mokytoja Viktorija Kanaporienė. Skongalio g. 23a, Kėdainiai. Registracija: 864550204, [email protected]

Visus norinčius tapti 7 intelektų lavinimo programos mokytojais kviečiame kreiptis adresu [email protected]

Jei Jūsų mieste programa nedėstoma, pasidomėkite nuotoliniais mokymais STEBUKLINGA PRADŽIA pagal 7 intelektų lavinimo programą, arba – pakvieskite Renatą Lazdin pravesti seminarą Jūsų mieste – [email protected]

Programos KAINA Vilniuje. Dėl kainų kituose miestuose teiraukitės mokytojų.

Programos gyvai ir nuotolinio kurso palyginimas

7 INTELEKTŲ LAVINIMO PROGRAMA (16 SUSITIKIMŲ: SENSORINĖ ŽAIDIMŲ SESIJA + MINI SEMINARAS + ŽAIDIMŲ NAMAMS LAPAI)
ir NUOTOLINIAI MOKYMAI TĖVAMS: „STEBUKLINGA PRADŽIA PAGAL 7 INTELEKTŲ LAVINIMO PROGRAMĄ I DALIS”
Teorinės temos: programoje gyvai - 16 temų, dėstoma gyvai po žaidinimų sesijos, nuotoliniuose - 8 vebinarai, išsamiai dėstoma vaizdo įraše, kurį galima peržiūrėti bet kada mokymų metu.
Namų uždaviniai – skiriasi: programoje gyvai – lapai su aprašymais ir gyva mokytojo konsultacija studijoje, nuotoliniuose - išsamus lektorės pasakojimas vebinare ir paruošti naudojimui grojaraščiai, medžiaga spaudai, žaidimų video pavyzdžiai, dainelių su ženklais vaizdo įrašai.
Konsultacija: programoje gyvai – galimybė pasitarti grupėje per kiekvieną pamoką, nuotoliniuose - galimybė rašyti laiškus su klausimais lektorei bei užduoti klausimus uždaroje Facebook grupėje.
Konsultuoja: programoje gyvai – sertifikuotos programos mokytojos, nuotoliniuose - programos autorė, edukologė Renata Lazdin.

Nerealus jausmas apima „darant namų darbus“ arba tiesiog ruošiantis rytoj startuoti su gautais pratimais. Stipru, žiauriai stipru (tiksliau apibūdintų POWERFUL) – taip atsakinga pagalvojus ir taip nuotaikinga karpant, maketuojant :) Made my day. O dar man patinka po eilinio pratimo sulaukti mažylės žvilgsnio, kuriuo ji lyg sako „Gerai mes čia!“

Ineta6 mėnesių mergytės mama

Neįtikėtina, bet dukra išties be jokių pastangų vardina automobilių markes po kelių dienų pažinties su jomis! Tėtis išskirtinai patenkintas. :)

Jurgita1,5 metų dukrytės mama

Jau po pirmojo programos mėnesio pastebėjau, kad sūnus pasidarė žymiai aktyvesnis. Šią savaitę, pavyzdžiui, atsikėlęs ryte pats sau suorganizuoja sporto aikštelę sutempęs pagalves ir kitus namų daiktus, kaip kad darydavom pagal namų uždavinių lapus.

Inga1,8 metų berniuko mama

Šią savaitę žaidėm eilėraščio be galūnių žaidimą. Veikia, tikrai veikia!

Tėtis2 mėnesių dukrytės tėtis
  • Klasėje būname be batų. Programos užsiėmimai dinamiški, apima ir judesio, vaikų pusiausvyros lavinimo ir/ar šokio žaidinimus, tad patogiai apsirenkite pati (pats) ir patogiai aprenkite vaiką. Klasėse užsiėmimo metu nevalgoma, mamos netriukšmauja.
  • Bendrosios rekomendacijos lydinčiam asmeniui
    Lydintis asmuo bet kuriose ankstyvojo ugdymo pamokėlėse kviečiamas padėti mokytojui įgyvendinti pamokos tikslus moderuojant vaiko elgesį, raginant tausoti pamokose naudojamas priemones. Tuo pačiu mažylis mokosi bendrųjų elgesio taisyklių. Pavyzdžiui, jei vaikelis stengiasi demontuoti muzikos instrumentą, arba bando išplėšti mokytojui iš rankų mokomąjį plakatą – lydinčiojo asmens misija yra nukreipti vaiko elgesį tinkama linkme. Kai tik vaikų amžius yra tinkamas dalyvauti pamokėlėse be tėvų – taip ir vyksta, tačiau kol pamokų formatas yra subalansuotas dalyvauti vaikeliui su lydinčiu asmeniu, formatas numato ir tėvų pagalbą mokytojams. Nukreipiant vaikų kūrybinius polėkius mokomosios medžiagos ir kitų vaikų atžvilgiu rekomenduojama naudoti įtraukiančius žodžius: „padėk“, „tik paliesk“, „paleisk“, „bėk į kitą pusę“ ir panašiai, nenaudojant stabdančių žodelių: „neimk“, „neplėšk“, „negalima“ ir panašiai.