Edukologė Renata Lazdin šiuo metu skaito seminarus šiomis temomis:

  1. VAIKAI BE DRAMOS: apie tėvų teisę spręsti bei Pono Beano, Nindzės, Superherojaus ir kitus situacijų sureguliavimo metodus
  2. VAIKAI BE DRAMOS: kodėl jie nerimsta?
  3. VAIKAI IR EKRANAI: apie poveikį ir alternatyvas
  4. STEBUKLINGA PRADŽIA: intelektinis ugdymas pirmaisiais metais
  5. LAIMINGAS + RAMUS + PROTINGAS: misija įmanoma

Norite surengti seminarą savo mieste ar įstaigoje? Rašykite [email protected]

Renata Lazdin

Renata Lazdin yra knygos “Vienas vaikas – 7 intelektai”,  7 intelektų lavinimo programos autorė, Jausmų pasakų bendraautorė, kūdikių akademijos ir vienintelio Lietuvoje keturkalbio vaikų darželio “Mažųjų valdos” įkūrėja ir vadovė, dviejų mama kviečia pažinti ankstyvojo intelektinio ugdymo prasmę ir būdus.

„Kviečiu kartu pažinti savo vaikus, suteikti jiems kuo daugiau laimės akimirkų. Mano svajonė – kiekvienai šeimai suteikti galimybes auginti informuotai, žaismingai, be dramos.“

Seminaras: VAIKAI BE DRAMOS: kodėl jie nerimsta? Vaiko dvasiniai ir filosofiniai poreikiai.

Mažieji yra lyg vijurkai – vis sukasi, kažko ieško, nerimsta. Ko jiems reikia? Kas juos motyvuoja? Kaip suprasti, padėti ir gyventi ramiau?
Į visus šiuos klausimus atsakysime kartu su edukologe, knygos “Vienas vaikas – 7 intelektai” autore Renata Lazdin.

Kartu išstudijuosime vaiko poreikių modelį – nuo meilės (kaip greičiausiai pripildyti meilės ąsotėlį) iki filosofijos (kokie vidiniai varikliukai skatina jį veikti). Šis Renatos sukurtas modelis ne tik padės suprasti, bet ir labai paprastai taikyti namuose nustatant, ko vaikui reikia konkrečiu momentu.

Susitikimo metu Renata taip pat padės išmokti eilėraštuką, vaiko pasitikėjimo savimi skatinimui. Juk savimi pasitikintis vaikas – laimingesnis, protingesnis ir ramesnis.

Seminaras: VAIKAI BE DRAMOS: apie tėvų teisę spręsti bei Pono Beano, Nindzės, Superherojaus ir kitus situacijų sureguliavimo metodus

Trukmė – 1-1,5 val. Seminaras aktualiausias šeimoms, auginančioms 1,5-7 m. mažylius.

  • Kokios žaismingos priemonės gali padėti susitarti su vaiku, kol jis dar nenori tartis?
  • Kalbėsime apie Nindzės, Pono Beano, Švediško stalo ir Dienos pietų, superherojaus ir kitus žaismingus įrankius-metodus, kurių pavadinimai tikrai padės juos prisiminti. Metodai sukurti pagal lektorės vaiko filosofinių poreikių modelį.
  • Vaikas iš prigimties yra DABARties žmogus. Jis sunkiai girdi teiginius: “Kai…., tai…”, “Jei…, tai…” Ir daro tai tikrai ne tam, kad mus paerzintų (nors taip išties neretai atrodo).
  • Vaiko smegenys dar vystosi ir primena tankias džiungles, kuriuose teisingi signalai klaidžioja be atsako.
  • Kodėl vis tik kartais galime ir privalome panaudoti seną gerą, mūsų tėvų ypač mėgtą “Nes aš taip pasakiau”? Tik dabarites „Nes aš taip pasakiau“ gerokai skiraisi nuo praeities autoritarinio.
  • Kodėl vaikai kartais vis tik puola ant žemės?

P.S. kai kurios priemones galima taikyti ir su sutuoktiniu.

Seminaras „STEBUKLINGA PRADŽIA: INTELEKTINIS UGDYMAS PIRMAISIAIS METAIS“

Trukmė apie 2 val. Seminare dėstomas turinys aktualiausias šeimoms su mažyliais iki metų ir besilaukiančioms šeimoms, tačiau daugelis temų tinka taikymui ir viso pirmojo septynmečio metu. Seminare rekomenduojama dalyvauti be vaikų, o jei tai neįmanoma – pasirūpinti, kad vaikai visiškai netrukdytų kitiems seminaro dalyviams.

Seminare aptariamos šios temos:

  • Kaip meilė veikia intelektą ir kaip ją stiprinti;
  • Pirmojo septynmečio poveikis visam gyvenimui (kodėl verta pasirūpinti turtinga pažinimui aplinka)
  • Intelektinė naujagimio dienotvarkė ir namų įrengimas
  • Rega, klausa, lytėjimas, kalba – kaip vystosi ir kaip padėti?
  • Fizinė mankšta – svarbiau už viską (kaip būti, kaip mankštinti)
  • Ženklų kalba kalbantiems mažyliams (kaip ir kodėl verta suprasti, ką sako nekalbantis mažylis)
  • Naujagimio proto mankštos būdai (G.Domano metodų privalumai ir trūkumai, adaptacijos kasdienybėje)
  • Pirmieji metai – auksiniai metai mokyti užsienio kalbų (English? Русский? Espaniol? Visos! Kodėl verta ir kaip mokyti užsienio kalbų)
  • Pirmųjų metų uždaviniai ir pratimų pavyzdžiai

Tėvai, kurie su Renatos Lazdin siūlomomis vertybėmis susipažįsta vaikui jau paaugus sako: „Kaip gaila, kad naują pasaulį atradome tik dabar!“. Tėvai, kurie žinių gauna iki vaiko gimimo arba jam tik gimus sako: „Gera gera žinoti, ką su vaiku veikti, kaip pirmuosius metus paversti kupinais atradimų ir proveržio, o ne tik rūpesčio buitiniais klausimais!“

MISIJA „VAIKAS“: LAIMINGAS + RAMUS + PROTINGAS

Aš noriu vaikui paties geriausio. Kiekviena mama ir tėtis nori savo vaikams visko, kasgeriausia. O dar turime dirbti, rūpintis namais ir nepamiršti asmeninių poreikių. Psichologai, edukologai, auklėtojai ir mokytojai kaip bitės virš avilio dūzgia su savo rekomendacijomisir matymu,kaip „tesingai auginti”. Kaip išsaugoti sveiką protą, nepervargti ir vis tik pasirūpinti vaiko gerove?

„Įkūriau neeilinį keturkalbį darželį, esu kelių šeimoms skirtų programų autorė, bet tuo pačiu ir dviejų aktyvių vaikų mama. Jie mano aukščiausias prioritetas, bet turiu ir kitų gyvenimo iššūkių bei norų. Visi jų turime, todėl nuolat galvoju apie pačias vertingiausias veiklas, kurios ir manęs neišvargintų, ir vaikams padėtų augti laimingais, ramiais ir protingais”,- apie seminaro idėją pasakoja edukologė, 8 metų berniuko ir 1,5 metų mergaitės mama, pirmojo septynmečio edukologė Renata Lazdin.

Seminare aptarsime:

  • Kasdienybės būtinybės - pagrindas harmoningam vystymuisi. Įgyvendinama namuose.
  • Kasdienybės galimybės - namuose įgyvendinamų veiklųsąrašas, skirtas tėveliams, kurie siekia daugiau. Renata taivadina„pailsėti mėgstančių” tėvų metodais, nes jie reikalauja santykinai nedaug pastangųir yra labai efektyvūs.
  • Būreliai, darželiai, pamokėlės - vienas ar kaipįmanoma daugiau? Kaip pasirinkti?
  • Kasdienybės pagundos - vaikai ir ekranai, naudingos veiklos juose.

„Dabartinių vaikų seneliai pasakoja, kad vaikus auginti tais laikais buvo gana paprasta ir aišku. Siekiu padėti protingai supaprastinti ir mūsų kartos tėvų kasdienybę”,- juokauja Renata Lazdin. Jos teigimu,ramybės ir pasitenkinimo tėvai įgauna žinodami, kas svarbiausia ir nesiblaškydami.

Seminaras „VAIKAI IR EKRANAI: apie poveikį ir alternatyvas“

Trukmė – 1,5 val., aktualiausia šeimoms su vaikais nuo 1,5 iki 7 m. Visi kalba, kad ekranai vaikui kenkia, kad reikia griežtai riboti laiką prie ekranų. Tuo tarpu riboti ir sunku ir nesinori – juk jiems „taip patinka“! Kaip gi tai išties veikia? Seminaras skirtas tėvams, kurie turi vaikų nuo gimimo iki 7 m. Seminare supažindinama su keliolika mokslinių tyrimų apie tai:

  • Kodėl vaikams taip patinka ekranai (telefonai, planšetės, kompiuteriai ir televizorius)?
  • Ekranų turinys: pasyvus ir aktyvus, lėtas ir greitas. Kurį geriau rinktis?
  • Saugus technologijų kiekis – kiekvienam savo
  • Kaip susiję hormonai ir ekranai?
  • „Skaitmeninio ekrano sindromas“: persitempęs, neklausantis, irzlus, nepatenkintas vaikas.
  • Kaip sumažinti neigiamą technologijų poveikį, ypač jei vaikas jau labai įnykęs?
  • Kaip organizuoti medijų vartojimą, jei vis tik vartojame?
  • Kodėl technologijų išradėjai savo vaikams jų neduoda?
  • Skaitmeninis eksperimentas visiems ekranų mylėtojams

Atlikome lektorės pasiūlytą eksperimentą. Negalėjau patikėti kaip smarkiai pasikeitė vaiko elgesys vos per 3 dienas! – patirtimi dalinasi Jokūbo (1,5 m.) mama Dovilė.

Taip pat aptarsime naudingas ir subalansuojančias veiklas vakarams ir savaitgaliams.